Spordihoolduse brändi uuendus
Meil on nii lahe kuulda, et Spordihooldus kolib suurematesse ruumidesse! See muutus on inspireerinud neid värskendama ka oma brändi. Tänapäeval on läbimõeldud bränding ja tugev logo üha olulisemad – need aitavad silma paista ja luua meeldejäävat esmamuljet.
Kindis oli meil suur rõõm töötada välja Spordihooldusele uus ja terviklik brändikontseptsioon, sealhulgas logo, logoraamat ja kogu visuaalne identiteet. Uus logo on sportlik, nooruslik ja pilkupüüdev, sobides ideaalselt nende uue algusega.
Oluline oli, et uus logo oleks inspireeritud teibirulli motiivist – nende esimesest müügiartiklist, mis sümboliseeris nende algust. See detail oli neile väga tähtis ja nad soovisid, et ka uus logo kannaks edasi seda tähendust, peegeldades nende lugu.
Bränding ja logo ei ole lihtsalt visuaalsed detailid – need loovad selge ja tugeva sideme ettevõtte ja tema sihtgrupi vahel.
Elame Spordihooldusele igati kaasa uute tuulte, uue kodu ja nüüd ka uue näo puhul – see on Spordihooldus 2.0!
